Subject: RE: 2025 aasta suplushooaeg
From: "Gerda Ustimenko" <[email-masked]>
To: "Kaili Luik" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 10:25:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kambja vallas võetakse sel aastal suplusveeproovid 20.05.25, 17.06.25,
15.07.25, 12.08.25. Asukohtadeks on Pangodi, Kambja, Küti, Ropka, Külitse
järved ja Porijõe supluskoht.

Lugupidamisega

GERDA USTIMENKO

Keskkonnaspetsialist

Kambja Vallavalitsus

(+372) 5365 8128

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

KAMBJA – KINDEL JA KODUNE

www.kambja.ee <http://www.kambja.ee/>

From: Kaili Luik <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 15, 2025 3:01 PM
To: Gerda Ustimenko <[email-masked]>
Subject: 2025 aasta suplushooaeg

Tere

Annan teada, et tegelen 2025 aastal Tartumaa supluskohtadega.

Kas oleks võimalik saata seirekalendrid  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] peale.

Lugupidamisega

Kaili Luik

vaneminspektor (keskkonnatervis)

lõuna regionaalosakond

58366073

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.